93% van de computergebruikers ervaart
telefonische ondersteuning als frustrerend en inefficiënt. Juist voor die gebruikers leveren wij een expert bij u thuis of op kantoor.
U kunt tijdens het bezoek natuurlijk al uw vragen stellen aan de expert. Wij proberen vooraf het probleem zo goed mogelijk in te schatten en nemen extra hardware mee om deze waar nodig direct te kunnen vervangen. Tevens streven wij ernaar altijd dezelfde expert bij u langs te laten komen, zodat u weet wie u kunt verwachten.
 |
Bij het eerste bezoek van één van onze experts wordt uw computer (uiteraard in samenpraak met u) ingesteld, zodat wij wanneer een probleem zich hiervoor leent, via hulp op afstand uw computer kunnen bedienen.
Als klant van ons kunt u gebruik maken van onze telefonische ondersteuning, u kunt bij ons terecht voor objectief advies omtrent de aanschaf van hardware, software, de inrichting van uw netwerk of welke vraag dan ook omtrent computers. Om gebruik van telefonische ondersteuning te kunnen maken dient u klant van ons te zijn met een servicecontract.
Voor vragen kunt u ons altijd mailen op info@thehelpfactory.nl.
Als klant krijgt u een specifiek email adres
voor technische ondersteuning. 63% wordt binnen 1 uur beantwoord en 34% van de mails dezelfde dag.
Met een servicecontract krijgt u voorrang tijdens normale kantooruren (10.00 - 19.00) op klanten zonder service contract. Buiten kantooruren en in het weekend gelden andere tarieven.
|